Vanliga frågor om betalningar

Kontakta Svea Bank kundtjänst via telefon 08-470 36 11 eller e-post apotekstjanst@svea.com

Du behöver då teckna ett konto för delbetalning. Kontakta Svea Bank kundtjänst via telefon eller e-post, kontaktuppgifter se ovan. Blanketter för ansökan om delbetalning finns att hämta på Svea Bank hemsida: https://www.svea.com/se/sv/foretag/finansiering/apotekstjanst/

För att betala med autogiro måste du lämna in en autogiroansökan. Kontakta Svea Bank kundtjänst via telefon eller e-post, kontaktuppgifter se ovan. Blanketter för ansökan om autogiro finns att hämta på Svea Bank hemsida: https://www.svea.com/se/sv/foretag/finansiering/apotekstjanst/

Om du inte anmäler något önskemål kommer Svea Bank automatiskt att skicka en faktura till dig. Ingen ansökan eller kreditprövning behövs.

Nej, det går tyvärr inte.

Faktura

Autogiro 

E-faktura 

Delbetalning

Ja, det finns ett avgiftsfritt alternativt. För att kunna använda er av det avgiftsfria alternativet behöver ni först kontakta Svea Bank kundtjänst via telefon 08-470 36 11 eller e-post apotekstjanst@svea.com